Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Hola!

Καλημέρες!

Η ζέστη κυβερνάει την Πάτρα και προστάζει λιώσιμο.
Εγώ εν γένει του αντιστέκομαι αλλά λίγο λίγο κερδίζει έδαφος.
Κοιμάμαι αργά και χάνω τη μισή μέρα.
Έχω δουλείες και δεν τις κάνω.
Σκάω.
Και δεν είναι από τη ζέστη...
Είναι πολλά μικρά πράγματα που stackάρουνε.
Ξέρεις, μικρολεπτομέρειες που μαζεύονται.

Δεν ξέρω τι μου γίνεται.
Άγνοια τριγύρω.
Γίνομαι κυκλοθυμικός, όχι τόσο από άποψη όρεξης, συναισθηματικής κατάστασης όσο υπομονής.
Random σκέψεις.

Πήρα 4 βιβλία, τα άρχισα αλλά όταν έχω μόνο 2 ώρες τη μέρα, σκατούλες.
Σκατούλες γενικώς.
Βαρέθηκα, έχει δίκιο ο Κώστας, πολύ τριβή ρε παιδί μου.

Βαρέθηκα την πόλη.
Θέλω να πάω Ευρώπη διακοπές, αλλά δεν βρίσκω κόσμο και μου λένε το είπα στην/ον Χ και ψήνεται αλλά τώρα έχουμε κανονίσει.
Σιχαίνομαι αυτή την Ασυνενοησία και έλλειψη προγραμματισμού.

Μια ζωή ο άνθρωπος κυνηγά τον έλεγχο και εμείς αρνούμαστε να κατακτήσουμε τα βασικά στοιχεία του.

Φταίω και δε μ αρέσει.

Punkt.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου